Zvýšení mazacího tlaku
Koncernové motory 3.0 TDI a 4.0 TDI od roku 2014 opouštěly továrnu s nedostatkem. U těchto motorů bylo použito olejové čerpadlo s regulovatelným výkonem, které je řízeno řídicí jednotkou motoru. Originální software má záměrně nastavený mazací tlak nižší, aby olejové čerpadlo spotřebovalo menší množství energie. To mělo vést ke snížení emisí v souladu s normou EURO6, výsledkem však jsou zadřené motory.
Softwarovou úpravou požadavku na mazací tlak dokážeme tomuto poškození předejít!
Pro jaké motory je tento typ úpravy vhodný?
3.0 TDI
CEKC, CRTC, CRTD, CRTE, CRTF, CUEA, CVMD, CZAC, CVZA, CZVA, CZVB, CZVE, CZVF, DDVB, DDVE, DDVF, DDWA, DDXC, DDXE, DENA, DEND, DHXA, DHXC
4.0 TDI
CVXB, CZAA, CZAC, DBUC, DHVA, DMVB
Cena úpravy: 5000Kč bez DPH